Axa z kampanią wizerunkową - "Masz moc!" [wideo]

Pierwsza kampania o ratowaniu i o takim zasięgu.


Towarzystwo ubezpieczeniowe Axa rusza z nową kampanią o charakterze wizerunkowym. Nietypowe jest to, że Axa zdecydowała się skupić na tematyce bezpośredniego ratowania życia, umiejętności udzielenia pierwszej pomocy. To prawdopodobnie pierwsza kampania bezpośrednio o ratowaniu życia o takim zasięgu.

- Jesteśmy dużą firmą ubezpieczeniową, mamy ponad 3 miliony klientów, ponad 2 tysiące pracowników i agentów. Czujemy się odpowiedzialni i dlatego aktywnie podchodzimy do promowania bezpieczeństwa. Chcemy kształtować postawy, odruchy, i odwagę - mówi Agnieszka Dąbrowska, dyrektor customer experience, operacji i sprzedaży direct w Axa.

Ubezpieczyciel przywołuje wyniki badań CBOS z 2017 r., które pokazują, że w ciągu ostatnich dziesięciu lat znacząco poprawiła się samoocena Polaków w zakresie udzielania pierwszej pomocy. I to jest dobra wiadomość. Obecnie dwie trzecie badanych deklaruje, że umiałoby w razie wypadku udzielić pierwszej pomocy. Gorsza jest taka, że tylko 19 proc. z nich jest całkowicie pewnych swoich umiejętności w tej dziedzinie.

Axa chce, aby osób, które pewnie się czują ze swoimi umiejętnościami było więcej. Zwiększa więc zasięg swoich działań edukacyjnych, które prowadzi od trzech lat (dotychczas pod hasłem #kierunekratunek). Przeprowadzi dużą kampanię reklamową o pierwszej pomocy we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych. W spocie i filmie z udziałem pracowników pokazuje, że wystarczy wykonać kilka prostych czynności, aby zwiększyć szansę uratowania komuś życia. Przygotował także dedykowaną stronę internetową.

Kampanię wykreowała agencja Saatchi & Saatchi IS. Spoty, które wyreżyserował Simon Ellis, wyprodukowało studio Dobro, za ich postprodukcję odpowiada Platige Image. Media zaplanowała i zakupiła Arena Media.

Maciej Burlikowski 1122 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.