Marka Lenor wspiera Bayern Monachium [wideo]

Marka z portfolio P&G pomaga w piłkarskim kibicowaniu.

Marka Procter & Gamble Lenor, która obejmuje m.in. nowość - zapachowe perełki do prania Lenor Unstoppables, została oficjalnym partnerem klubu piłkarskiego FC Bayern Monachium.  Nowy produkt dostępny jest w czterech wariantach zapachowych.

Współpraca Lenor Unstoppables i Bayern Monachium rozpoczęła się spotem telewizyjnym, w którym gracze FC Bayern: Robert Lewandowski, Thomas Müller i David Alaba, testują nowy produkt na swoich strojach.


Oprócz reklamy telewizyjnej kampania w Polsce będzie również wspierana w mediach cyfrowych, poprzez działania PR oraz w miejscach sprzedaży.

Szczegóły umowy z klubem piłkarskim i samej kampanii nie zostały ujawnione.

Katarzyna Woźniak 366 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.