Jasiek Mela reklamuje Renault Limited

Niepełnosprawny podróżnik jest bohaterem jednego ze spotów.

Renault Polska rozpoczyna akcję promującą limitowaną serię samochodów z bogatszym wyposażeniem w standardzie – Renault Limited.

Kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji, radiu, prasie i internecie. W jednym ze spotów telewizyjnych głównym bohaterem jest Jasiek Mela, niepełnosprawny podróżnik. Seria Renault Limited jest propozycją dla osób odważnych, dynamicznych, które nie boją się życiowych wyzwań. Stąd też główny bohater Jasiek Mela, który potrafi zainspirować innych do działania.

Koncepcję kampanii przygotowała agencja Publicis Conseil, Publicis DWL opracowała adaptację materiałów przeznaczonych do publikacji w internecie, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Maciej Burlikowski 1035 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.