Trzy polskie kampanie nominowane do Euro Effie Awards

W sumie na short-listę jurorzy zakwalifikowali 38 kampanii z całej Europy.

Trzy kampanie z Polski znalazły się na short-liście konkursu Euro Effie Awards 2018. Zostały wybrane w pierwszej rundzie obrad. W sumie na krótką listę jurorzy zakwalifikowali 38 kampanii z całej Europy.

Wśród nominowanych znalazła się: w kategorii dóbr konsumpcyjnych kampania "Huawei Mate 10" dla Huawei Mobile, w kategorii ochrona zdrowia i leki OTC kampania "Break the chains" dla GSK Consumer Healthcare i w kategorii handel detaliczny kampania "Well done, Mom!" dla Pepco. Agencje z Polski zgłosiły w tym roku 6 kampanii.

Druga i ostatnia runda obrad odbędzie się 28 czerwca br. W pracach jury drugiego etapu obrad weźmie udział m.in. Anna Putts, szefowa komunikacji marketingowej UPC na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Przewodniczącym jury jest Adrian Farina, senior vice president marketing w Visa.

 Gala rozdania nagród odbędzie się 16 października w Brukseli.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.