Zmiany w konkursie Epica

Będą rozdawane grand prix w nowych kategoriach: za najlepszą kampanię społeczną oraz najlepszą kampanię w nietradycyjnych kanałach.

Tegoroczne obrady konkursu Epica odbędą się w Amsterdamie w dniach 12-15 listopada. Przewodniczącym jury będzie Tony Chambers, brand and content director magazynu "Wallpaper". Kampanię reklamową konkursu przygotowała agencja Wieden & Kennedy Amsterdam.

Epica ogłosiła utworzenie dwóch nowych nagród głównych. Responsibility Grand Prix będzie przyznawana najlepszym kampaniom społecznym, a Alternative Media Grand Prix – najbardziej oryginalnym kampaniom w nietradycyjnych kanałach, takich jak ambient, experiential, eventy.

Nagrody Epica są jedynym globalnym wyróżnieniem przyznawanym od 1987 r. przez dziennikarzy z całego świata zajmujących się branżą marketingową.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.