Kampania Slavy i VML dla Lay’s w 33 krajach

Rosyjska agencja przygotowała koncept i kampanię ATL, a polska - digital.


Moskiewska agencja Slava i rodzima VML Poland przygotowały dla koncernu PepsiCo regionalną kampanię marki chipsów Lay's pod hasłem "#showyourfootballemotions" z Leo Messim. Jest ona emitowana w 33 krajach.

Rosyjska agencja przygotowała koncept i kampanię ATL, a polska - materiały digitalowe na Facebooka, YouTube, Instagram.

Maciej Burlikowski 1078 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.