Inea nie chce już być sponsorem Lecha Poznań

Firma telekomunikacyjna kończy 5-letni kontrakt sponsorski z klubem.

Wielkopolska firma telekomunikacyjna Inea zdecydowała o zakończeniu 5-letniej współpracy sponsorskiej z klubem Lech Poznań. Z końcem czerwca dobiegła końca umowa, na mocy której Inea była sponsorem tytularnym stadionu przy ul. Bułgarskiej w Poznaniu (na zdj.) oraz jednym z sześciu sponsorów premium Lecha. Dalsza współpraca nie będzie kontynuowana.

Podpisana w czerwcu 2013 r. pięcioletnia umowa sponsoringowa obejmowała nie tylko oznakowanie stadionu, ale też działania marketingowe oraz realizację dodatkowych, wspólnych projektów. W ramach tego zobowiązania Inea produkowała także pierwszą w Polsce telewizję klubową – Lech TV, a jej logo widniało na koszulkach zawodników poznańskiego Kolejorza.

Sponsorem strategicznym Lecha jest firma usług finansowych Aforti, a sponsorem głównym - Kompania Piwowarska, największy krajowy producent piwa, z marką Lech. Sponsorami premium klubu pozostają: firma bukmacherska STS, producent AGD Amica, producent agregatów Fogo, firma Cashback oraz prywatna wielkopolska stacja telewizyjna WTK.

Maciej Burlikowski 1607 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.