McDonald’s świętuje 50-lecie Big Maca

Koncepcję działań przygotowała agencja 24/7Communication. Postawiono na aktywności digitalowe.

Na oficjalnym fanpage’u McDonald’s w serwisie Facebook będzie można "porozmawiać" z kultowym burgerem sieci – Big Makiem i poznać kilka ciekawostek na temat jego historii dzięki specjalnemu chatbotowi, a także spróbować swoich sił we właściwym składaniu Big Maca w grze wzorowanej na klasycznym "Tetrisie". Można również za pomocą specjalnej maski samemu "stać się" tym burgerem. Działania wspiera kampania w social mediach. Wszystkie aktywacje dostępne będą do 17 lipca.

Koncepcję działań digitalowych przygotowała dla McDonald’s agencja 24/7Communication. Media dla tego klienta planuje i kupuje dom mediowy OMD.

Maciej Florek 2036 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.