Jet Line i Directors z kampanią "Po co cisnąć"
Outdoorowa kampania adresowana jest do kierowców i użytkowników dróg.
Celem akcji pro bono „Po co cisnąć” jest zmiana postaw polskich kierowców. Jak mówi Agnieszka Maszewska, kierująca komunikacją i CSR w Jet Line, co piąty z nich przyznaje, że zna stan zaśnięcia za kierownicą. Jednocześnie często bagatelizujemy zmęczenie i najrzadziej w Europie robimy przerwy za kierownicą. To wyniki "Europejskiego barometru odpowiedzialnej jazdy 2017", w którym ankietowano blisko 12,5 tys. respondentów z 11 krajów, w tym Polski. Z badania wynika, że tylko 36 proc. respondentów w Polsce (średnia europejska to 57 proc.) uznaje nieuwagę za główną przyczynę wypadków śmiertelnych na drogach.
– “Ciśniemy”, bo łatwo znajdujemy usprawiedliwienie i pretekst, by naginać normy. Żyjemy w wiecznym pędzie, co w szczególności widać na drodze – podkreśla Radosław Miklaszewski, CEO agencji Directors.
Kampania rozpoczęła się w lipcu i będzie prowadzona przez wakacje na nośnikach Motorway 12 x 4 m należących do Jet Line. Inicjatorem jest Jet Line, za kreację odpowiada agencja Directors, która przygotowała kilka różnych wersji billboardów. Produkcją kampanii zajęła się firma SynchroLAB.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.