Jet Line i Directors z kampanią "Po co cisnąć"

Outdoorowa kampania adresowana jest do kierowców i użytkowników dróg.

Celem akcji pro bono „Po co cisnąć” jest zmiana postaw polskich kierowców. Jak mówi Agnieszka Maszewska, kierująca komunikacją i CSR w Jet Line, co piąty z nich przyznaje, że zna stan zaśnięcia za kierownicą. Jednocześnie często bagatelizujemy zmęczenie i najrzadziej w Europie robimy przerwy za kierownicą. To wyniki "Europejskiego barometru odpowiedzialnej jazdy 2017", w którym ankietowano blisko 12,5 tys. respondentów z 11 krajów, w tym Polski. Z badania wynika, że tylko 36 proc. respondentów w Polsce (średnia europejska to 57 proc.) uznaje nieuwagę za główną przyczynę wypadków śmiertelnych na drogach.

– “Ciśniemy”, bo łatwo znajdujemy usprawiedliwienie i pretekst, by naginać normy. Żyjemy w wiecznym pędzie, co w szczególności widać na drodze – podkreśla Radosław Miklaszewski, CEO agencji Directors.

Kampania rozpoczęła się w lipcu i będzie prowadzona przez wakacje na nośnikach Motorway 12 x 4 m należących do Jet Line. Inicjatorem jest Jet Line, za kreację odpowiada agencja Directors, która przygotowała kilka różnych wersji billboardów. Produkcją kampanii zajęła się firma SynchroLAB.

Paweł Piasecki 97 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.