Seria Huawei Y otrzymuje wsparcie reklamowe [wideo]

Działania obejmują emisję spotów w telewizji, OOH oraz digital.

Ruszyła pierwsza w historii Huawei kampania 360 dla smartfonów z serii Y. Celem kampanii jest dotarcie zarówno do młodych osób, dla których może to być pierwszy własny smartfon, jak i do osób starszych, które
potrzebują niezawodnych urządzeń do kontaktu z bliskimi. Działania obejmują emisję spotów w telewizji, OOH (billboardy, reklamy na autobusach w całej Polsce) oraz digital.

Planowaniem i zakupem mediów dla Huawei Polska zajmuje się dom mediowy Wavemaker.

Maciej Florek 2056 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.