Wystartowała nowa kampania Blika [wideo]

Jej celem jest podkreślenie zalet "przelewów na telefon w mig".

Twórcy nowej kampanii reklamowej Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu Blik, podkreślają, że jest to rozwiązanie bezpieczne i wygodne dla użytkowników bankowości mobilnej. Do zrealizowania bezpłatnego, natychmiastowego, dostępnego przez całą dobę przelewu na telefon Blik nie jest potrzebna znajomość numeru konta bankowego odbiorcy. Blik jest obecnie dostępny w sześciu bankach: Alior Banku, Banku Zachodnim WBK, Banku Millennium, mBanku, ING Banku Śląskim oraz PKO Banku Polskim. Klienci czterech z wymienionych banków – BZ WBK, Millennium, mBanku oraz ING Banku Śląskiego – mogą korzystać z dodatkowego ułatwienia: identyfikacji odbiorców korzystających z przelewów Blik (oznaczone są ikoną w książce kontaktów aplikacji bankowej).

– Jest wiele sytuacji, w których chcemy lub musimy się szybko rozliczyć – oddać za zakupy, zrzucić się na wspólny prezent, pomóc bliskim w potrzebie. Sytuacje te pokazujemy w naszej kampanii, ponieważ właśnie wtedy przydaje się przelew na telefon Blik – mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności.

Bohaterem kampanii bazującej na idei "mówisz i masz" jest uchodzący za jednego z najszybszych raperów na świecie MC Silk. Tak jak przy wprowadzeniu na rynek Blika autorem multimedialnej kampanii jest agencja Change Serviceplan. Planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Blue 449. Aktywności w telewizji, internecie, radiu, kinach i social mediach zaplanowane są do końca wakacji.

Paweł Piasecki 179 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.