Google upraszcza ofertę reklamową

Nowe produkty mają pomóc reklamodawcom i wydawcom wybrać rozwiązania właściwe dla ich działalności.

Google udostępnia uproszczone nazwy produktów i towarzyszące im rozwiązania: Google Ads, Google Marketing Platform i Google Ad Manager. Te nowe produkty mają pomóc reklamodawcom i wydawcom wybrać rozwiązania właściwe dla ich działalności, tak aby dostarczanie wartościowych, godnych zaufania reklam gwarantujących pozytywne doświadczenia dla konsumentów na wszystkich urządzeniach i we wszystkich kanałach było jeszcze łatwiejsze. W ramach tej zmiany udostępnia też nowe rozwiązania, aby pomóc reklamodawcom zacząć stosować Google Ads i usprawnić współpracę pomiędzy zespołami zajmującymi się marketingiem internetowym.

Nowe Google Ads (dawniej Google AdWords) reprezentują pełną gamę możliwości reklamowych, które oferuje na Google.com i ich innych usług, stronach partnerów oraz w aplikacjach – po to, aby pomóc marketerom w kontakcie z miliardami osób, które szukają odpowiedzi w wyszukiwarce, oglądają filmy na YouTube, znajdują nowe miejsca na Mapach, odkrywają aplikacje w Sklepie Play, przeglądają treści w sieci i wiele więcej. Technologia uczenia maszynowego zastosowana w Google Ads ma pomóc małym przedsiębiorcom uzyskać zadowalające rezultaty bez konieczności inwestowania dużej ilości czasu, tak aby mogli skupić się na prowadzeniu biznesu.

Google udostępnia też rozwiązanie, które ma przyczynić się do silniejszej współpracy zespołów marketingu poprzez ujednolicenie produktów DoubleClick i Google Analytics 360 Suite w ramach jednej marki: Google Marketing Platform.

Firma udostępnia także usługę Display & Video 360 jako część Google Marketing Platform. Produkt ten zawiera funkcje z DoubleClick Bid Managera, Campaign Managera oraz Studio & Audience Center, aby umożliwić zespołom kreatywnym, mediowym i agencjom współpracę oraz realizację kampanii reklamowych end-to-end w jednym miejscu.

W ciągu ostatnich trzech lat Google pracował nad połączeniem DoubleClick for Publishers i DoubleClick Ad Exchange w kompletną i jednolitą platformę programmatic pod nową nazwą – Google Ad Manager.

Nowe produkty, czyli Google Ads, Google Marketing Platform i Google Ad Manager, będą dostępne w ciągu najbliższego miesiąca.

Maciej Florek 1979 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.