Publicis Media poszerza strukturę Commerce
Do zespołu dołączają Marta Zuska i Weronika Alabrudzińska.
Marta Zuska będzie odpowiedzialna za konstruowanie modeli biznesowych i rozwijanie współpracy z platformami marketplace i sklepami e-commerce. Związana z Publicis Media od 2015 r., ostatnio jako senior business development manager w agencji Performics odpowiadała za projektowanie i wdrażanie mechanizmu partnerstw komercyjnych dla klientów agencji Publicis Media. Ma 12-letnie doświadczenie w strategiach rozwoju biznesu, budowaniu kanałów sprzedaży i produktów na rynek. Wcześniej związana z Samsung Electronics Polska.
Weronika Alabrudzińska odpowiada za rozwijanie relacji z kluczowymi klientami agencji w obsłudze produktów Commerce. W branży online pracuje od siedmiu lat, wcześniej jako key account manager związana była m.in. z L’Oreal Polska, serwisami zakupowymi Allani.pl i Domodi.pl (Grupa WP) oraz z platformą modową Showroom.pl. Zajmowała się tworzeniem i wdrażaniem strategii e-commerce dla partnerów biznesowych i produktami w kanałach sprzedaży online.

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.