Niestandardowa kampania DOOH JetLine dla Legii Warszawa

W dniach meczów warszawskiej drużyny na cyfrowych nośnikach MyLED należących do Jet Line pojawi się relacja na żywo z odśpiewanego przez kibiców i piłkarzy "Snu o Warszawie".

Niestandardowym elementem kampanii będzie emisja relacji z dźwiękiem. Ponadto przez dwa dni poprzedzające każdy mecz Legii rozgrywany przy ul. Łazienkowskiej w ramach rozgrywek Ekstraklasy co 5 minut na 7 ekranach w centrum stolicy będą emitowane spoty informujące o wydarzeniu. Każdy cykl spotów zakończy się dzień po meczu podziękowaniem dla kibiców za obecność i doping.

Akcja wystartowała 21 lipca i będzie trwała przez cały sezon rozgrywek Ekstraklasy.

"Sen o Warszawie" ze słowami Marka Gaszyńskiego i z muzyką Czesława Niemena rozbrzmiewa na każdym meczu warszawskiej Legii od 2004 r. Wspólne odśpiewywanie utworu zainicjował Wiesław Giler, fan zespołu i twórca tygodnika "Nasza Legia".

Paweł Piasecki 101 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.