Festiwal Nowe Horyzonty po raz 18. we Wrocławiu
W tym roku festiwal obywa się bez sponsora tytularnego. Tegoroczna edycja największego - obok warszawskiego - festiwalu filmowego w Polsce potrwa od 26 lipca do 5 sierpnia.
Identyfikację wizualną tegorocznego festiwalu opartą na instalacji "Out" zamontowanej w silosie opuszczonej fabryki amunicji nieopodal Żagania (na zdjęciu) przygotował związany z Wrocławiem artysta Łukasz „Cekas” Berger wspólnie z Michałem Wekslerem i zespołem Nowych Horyzontów. Motyw wizualny "Out", nawiązujący do festiwalowej misji wychodzenia poza przyzwyczajenia widzów, pojawia się na plakatach i w spotach promujących wydarzenie.
Pokazom filmów towarzyszą m.in. wydarzenia muzyczne w klubie festiwalowym Arsenał, spotkania z pisarzami, wystawa plakatów Andrzeja Pągowskiego oraz przygotowane we współpracy z Instytutem Szwedzkim wystawa "W stylu Bergmana: kino, moda, sztuka" i interaktywna instalacja "Ingmar Bergman 100".
W tym roku festiwal organizowany przez Stowarzyszenie Nowe Horyzonty obywa się bez sponsora tytularnego, którym przez 15 lat była Polska Telefonia Cyfrowa – operator sieci Era, a po rebrandingu T-Mobile Polska. Mecenasem głównym wydarzenia jest miasto Wrocław, a sponsorami Mercedes-Benz Grupa Wróbel, Black Red White, Moico, Air France, Coca-Cola, Wrocław Fashion Outlet, osiedle Witolda 3840 (inwestycja Okre Development) i Volante. Partnerem filmowym jest Ale Kino+ (po raz piąty patron jednej z festiwalowych sekcji).

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.