Anna Lewandowska reklamuje nowy wariant Head & Shoulders

Wystartowała kolejna kampania marki z portfolio P&G.

Wystartowała nowa kampania marki szamponu Head & Shoulders Supreme z portfolio P&G. Twarzą kampanii została Anna Lewandowska. Nowa kampania ma poinformować o walorach produktu: szampon ma usuwać do 100 proc. łupieżu oraz pielęgnować włosy dzięki zawartości olejku arganowego.
Anna Lewandowska występowała już w reklamie szamponu w 2016 r. u boku swojego męża.
Za kreację bieżącej kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi Polska. Media na potrzeby kampanii kupuje MediaCom. Za obsługę PR-ową odpowiada Partner of Promotion. Kampania potrwa do końca roku.

Anna Lewandowska występowała w kampaniach takich marek, jak: Kinga Pienińska, Calzedonia, Gilette Venus czy BZ WBK. 

P&G prowadzi równolegle działania dla kilku marek ze swojego portfolio. W trakcie trwania mundialu wspierała kampanią markę Lenor, a jednym z bohaterów kampanii był piłkarz Robert Lewandowski – pisaliśmy o tym w MMPOnline 18 czerwca br.

W tym miesiącu informowaliśmy o starcie kampanii marki Vizir, której twarzą została Anna Starmach – Vizir po 16 latach zakończył współpracę z Zygmuntem Chajzerem.

Katarzyna Woźniak 418 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.