Coca-Cola wprowadza napoje na bazie roślin

Marka AdeZ ma dyktować trendy w nowym segmencie.

Coca-Cola w Polsce wprowadza markę AdeZ. Nowa linia napojów ma wpisywać się w silny trend prozdrowotny. Launch jest konsekwencją wdrażanej strategii – zwiększenia w ofercie udziału innowacyjnych produktów, napojów o obniżonej kaloryczności oraz rozbudowania półki napojów niegazowanych. Kampania promująca nowość obejmie działania w obszarze digital, social media oraz POS w punktach sprzedaży.

Producent podkreśla, że napoje AdeZ powstają na bazie takich roślin, jak: soja, ryż, owies, kokos i migdały. Mają nie zawierać laktozy, być wzbogacone w potrzebne składniki mineralne, w tym wapń i magnez, witaminy grupy B oraz witaminę D. Można je pić samodzielnie albo stosować jako dodatek do posiłków. Producent zapewnia też, że produkty te nie zawierają cukrów dodanych – w składzie znajdują się jedynie naturalnie występujące cukry z owoców i baz roślinnych oraz glikozydy stewiowe występujące naturalnie w liściach stewii.

Coca-Cola zwróciła również uwagę na opakowanie napoju – PlantBottle to butelka PET w 30 proc. złożona z surowców roślinnych i w 100 proc. podlegająca recyklingowi. 

W ofercie znajdzie napój sojowy i ryżowy w rekomendowanej cenie detalicznej 6,99 zł oraz migdałowy
i kokosowo-ryżowy – 9,99 zł, a także trzy gotowe do spożycia napoje o pojemności 250 ml – migdałowy z mango i marakują, owsiany z truskawkami i bananem oraz kokosowy z owocami jagodowymi w rekomendowanej cenie detalicznej 3,49 zł.

Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada Mediacom, za implementację materiałów BTL – agencja Fortis. Kreacją oraz obsługą w zakresie social mediów zajęła się agencja LiquidThread, natomiast działania PR powierzono agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Katarzyna Woźniak 381 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.