Bohaterowie "Hotelu Transylwania" na etykietach Żywiec Zdrój

Danone wprowadza nowe etykiety z myślą o dzieciach i kinomaniakach.

"Hotel Transylwania 3” to kolejna odsłona filmu familijnego, który wchodzi na ekrany kin w październiku br. Bohaterów hitu kinowego będzie można zobaczyć od początku sierpnia na produktach Żywiec Zdrój w ramach kampanii pod hasłem "Złap orzeźwienie, wystrasz pragnienie”.

Znane postacie pojawią się m.in. na  etykietach wody niegazowanej Żywiec Zdrój ze sportowym zamknięciem o pojemności 500 ml. Dodatkowo Żywiec Zdrój rozszerza swoją ofertę o nowe warianty napojów smakowych w formacie 500 ml. Zamieszczone na kolorowych etykietach nazwy smaków nawiązywać będą do charakteru filmu. W ofercie będzie można znaleźć smak np. "przerażająco malinowy" czy "strasznie limonkowy". Sugerowana cena produktu wynosi 1,80 zł.

Producent przekonuje, że nowe warianty smakowe Żywiec Zdrój są niskokaloryczne, bez konserwantów oraz barwników i zawierają tylko naturalne aromaty. Ich skład ma być oparty na wodzie źródlanej i stanowić alternatywę dla wysokosłodzonych napojów, a także tych przygotowywanych w domu z wody z dodatkiem syropów. 

Kampania promocyjna obejmować będzie billboardy sponsorskie, aktywności w internecie, w tym w mediach społecznościowych oraz w wybranych punktach sprzedaży i kinach. Działania potrwają do końca października br. Za kreację i realizację działań odpowiada VML. Media na potrzeby kampanii kupuje Mediacom. Za grafikę i egzekucję opakowań, hasło kampanii i KV odpowiada Rococo Studio, za materiały POS – Navagency.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.