Bohaterowie "Hotelu Transylwania" na etykietach Żywiec Zdrój
Danone wprowadza nowe etykiety z myślą o dzieciach i kinomaniakach.
Znane postacie pojawią się m.in. na etykietach wody niegazowanej Żywiec Zdrój ze sportowym zamknięciem o pojemności 500 ml. Dodatkowo Żywiec Zdrój rozszerza swoją ofertę o nowe warianty napojów smakowych w formacie 500 ml. Zamieszczone na kolorowych etykietach nazwy smaków nawiązywać będą do charakteru filmu. W ofercie będzie można znaleźć smak np. "przerażająco malinowy" czy "strasznie limonkowy". Sugerowana cena produktu wynosi 1,80 zł.
Producent przekonuje, że nowe warianty smakowe Żywiec Zdrój są niskokaloryczne, bez konserwantów oraz barwników i zawierają tylko naturalne aromaty. Ich skład ma być oparty na wodzie źródlanej i stanowić alternatywę dla wysokosłodzonych napojów, a także tych przygotowywanych w domu z wody z dodatkiem syropów.
Kampania promocyjna obejmować będzie billboardy sponsorskie, aktywności w internecie, w tym w mediach społecznościowych oraz w wybranych punktach sprzedaży i kinach. Działania potrwają do końca października br. Za kreację i realizację działań odpowiada VML. Media na potrzeby kampanii kupuje Mediacom. Za grafikę i egzekucję opakowań, hasło kampanii i KV odpowiada Rococo Studio, za materiały POS – Navagency.