Wawel rusza w Polskę ciężarówką z cukierkami

Pojazd oferuje nie tylko słodycze, ale również interaktywne gry i zabawy.

Firma Wawel na wiosnę weszła w nową kategorię - żelków dla dzieci bez konserwantów i wsparła je intensywną kampanią. Teraz firma rozpoczyna wsparcie swojej marki w terenie. W Polskę rusza interaktywny Wawel Truck - ciężarówka ze słodyczami. 

Wnętrze ciężarówki jest nie tylko pełne słodyczy, ale również daje możliwość interaktywnej rozrywki. W  tym sezonie pojazd odwiedzi łącznie kilkadziesiąt polskich miast.

Za budowę specjalistycznej naczepy odpowiadała firma Autokontener, grafiki na naczepie – Studio Pigeon i Schulz Brand Friendly, a wystrój wnętrza – Tika Design.

Katarzyna Woźniak 417 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.