Wawel rusza w Polskę ciężarówką z cukierkami
Pojazd oferuje nie tylko słodycze, ale również interaktywne gry i zabawy.
Firma Wawel na wiosnę weszła w nową kategorię - żelków dla dzieci bez konserwantów i wsparła je intensywną kampanią. Teraz firma rozpoczyna wsparcie swojej marki w terenie. W Polskę rusza interaktywny Wawel Truck - ciężarówka ze słodyczami.
Wnętrze ciężarówki jest nie tylko pełne słodyczy, ale również daje możliwość interaktywnej rozrywki. W tym sezonie pojazd odwiedzi łącznie kilkadziesiąt polskich miast.
Za budowę specjalistycznej naczepy odpowiadała firma Autokontener, grafiki na naczepie – Studio Pigeon i Schulz Brand Friendly, a wystrój wnętrza – Tika Design.

Katarzyna Woźniak
590 Artykuły
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.
Komentarze
Artykuły powiązane