Argentynka i Kolumbijczyk dołączyli do działu kreacji 180heartbeats + Jung von Matt

Pilar Boschetto i Juan Aponte są absolwentami Brother School of Creativity w Barcelonie.

Pilar Boschetto i Juan Aponte, absolwenci Brother School of Creativity w Barcelonie, dołączyli do działu kreacji 180heartbeats + Jung von Matt. Są czwartym teamem, który gości w agencji w ramach Talent Program.

Argentynka Pilar Boschetto pracuje jako art director, wcześniej zdobywała doświadczenie w agencji Y&R Barcelona, gdzie tworzyła projekty dla marki Activia, oraz w dziale marketingu BMW w Argentynie. Kolumbijczyk Juan Aponte zanim przyjechał do Europy, jako senior copywriter pracował pięć lat w TBWA. Przygotowywał koncepty kreatywne dla takich marek jak m.in. Adidas, Abbott Laboratories, Energizer, Hyundai, UNICEF, Western Union.

Talent Program to projekt agencji 180HB, który dotyczy wymiany doświadczeń i jest adresowany do pasjonatów reklamy, grafiki, animacji, programowania i mediów digitalowych z całego świata. - Talent Program nie tylko wspiera talenty poprzez zdobywanie nowego doświadczenia, jest także wspaniałą możliwością rozwoju dla ludzi w agencji, na przykład podczas pracy nad briefami, kiedy można się wzajemnie inspirować i poznać inne kulturowo myślenie. Osoby z zagranicy mówią, że chcą poznać naszą kulturę pracy, a w sumie my też odkrywamy wiele nowego - mówi Martin Winther, dyrektor kreatywny, który koordynuje ten projekt w 180HB  Obecnie dział kreacji agencji 180 liczy 14 osób, a zarządza nim chief creative officer Mikołaj Sadowski.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.