Empik inwestuje w Going - powstaje największa platforma biletowa

Nowo utworzona spółka Empik Ventures chce w najbliższych latach wydać na start-upy 50 mln zł.

Empik zainwestował w polską aplikację Going –  start-up, który według danych firmy rośnie w tempie trzycyfrowym, notując miesięcznie milion wizyt na portalu www.goingapp.pl i może się już pochwalić 300 tysiącami pobrań aplikacji. W wyniku transakcji ma powstać największa w Polsce wielokanałowa platforma biletowa i informacyjna dotycząca wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych.

-  Jestem przekonana, że dzięki połączeniu zasięgu i skali Empiku oraz innowacyjności Going uda nam się stworzyć dla klientów unikatową ofertę z szerokim wachlarzem eventów zarówno muzycznych, sportowych i rozrywkowych, jak i mniej masowych i niszowych, np. biznesowych, kulinarnych, targowych - podkreśla Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Empiku. Bazując na możliwościach Going, Empik chce zapewnić organizatorom wydarzeń rozwiązanie typu "one-stop-shop" w zakresie promocji, sprzedaży i organizacji szeroko pojętych wydarzeń.

Empik nabył większościowe udziały w Going. za pośrednictwem Empik Ventures – nowej spółki dedykowanej do realizacji przedsięwzięć w obszarach e-commerce oraz digital. Szymon Bujalski, dyrektor e-commerce w Grupie Empik i prezes Empik Ventures zapowiada kolejne działania na rynku start-upów. W najbliższych latach Empik jest gotowy wydać ok. 50 mln zł na rozwój nowych przedsięwzięć biznesowych w ramach Empik Ventures. 

 Na zdj:. Maciej Gastoł, CEO Going.pl, Ewa Szmidt-Belcarz, Szymon Bujalski

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.