Magdalena Jabłońska pokieruje biurem reklamy Allegro

Zastępuje Marcina Skowrońskiego.

Do zespołu Allegro dołączyła Magdalena Jabłońska, obejmując stanowisko dyrektora działu reklamy. Będzie odpowiadać za rozwój produktów reklamowych wspierających sprzedaż prowadzoną za pośrednictwem platformy Allegro. Jabłońska zastąpi Marcina Skowrońskiego, który rozstał się z firmą.

Jabłońska związana jest z branżą reklamową od ponad 18 lat. Zajmowała się wprowadzaniem rozwiązań marketingowych wspierających sprzedaż, rozwijaniem nowych formatów reklamowych w mediach tradycyjnych oraz w digitalu a także budową i zarządzaniem zespołami sprzedażowymi. Zanim dołączyła do Allegro, zajmowała stanowisko vice chief revenue officera w Grupie Netsprint. Wcześniej była członkiem zarządu w Media Impact Polska odpowiedzialnym za sprzedaż specjalną oraz przez wiele lat pracowała dla Grupy Onet jako dyrektor sprzedaży specjalnej.

 

Maciej Florek 2058 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.