Żabka rusza z kolejnym wsparciem reklamowym [wideo]

Media zaplanował nowy dom mediowy tego klienta - Blue 449.

Sieć sklepów Żabka wystartowała z nową kampanią reklamową. Tym razem Żabka promuje poszczególne linie napojów dostępnych w ofercie. Działania skupiają się na emisji spotu w TV oraz aktywnościach w internecie.

Kreację przygotowała agencja PZL. Za planowanie i zakup mediów odpowiada już Blue 449, niedawno wybrany w drodze przetargu.

Maciej Florek 1986 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.