Anna Lubowska rozstaje się z GroupM
Z WPP, do której należy GroupM, związana była od 25 lat.
W czasie zmian w strukturze GroupM nad zapewnieniem ich pozytywnego przebiegu dla obsługiwanych marketerów bezpośrednio będą czuwać też szefowie spółek: Izabela Albrychiewicz, Adrian Kawecki i Jakub Kossut. W bliskiej współpracy z Łukaszem Pierzynowskim i Tomaszem Kuiszem mają zadbać o utrzymanie poziomu obsługi klientów w obszarze tradingu i usług digitalowych.
Anna Lubowska była związana z WPP, do której należy GroupM, od 25 lat. Funkcję CEO GroupM w Polsce pełniła od września 2017 r. Na tym stanowisku stała na czele executive committee GroupM w Polsce, w skład którego wchodzą CEO każdej z agencji (Mindshare, MediaCom Warszawa i Wavemaker). Odpowiadała za całokształt działań operacyjnych GroupM i zarządzanie jej finansami. Wcześniej pracowała jako regionalna szefowa MEC, sprawowała pieczę nad rynkami CEE, CIS oraz Rosji.
- Dziękuję Annie za jej nieoceniony wkład w rozwój naszej grupy podczas jej pracy w GroupM, na różnych stanowiskach liderskich w domu mediowym MEC oraz strukturach GroupM w Polsce i regionie CEE. Współpracowałem z Anną osobiście przez ostatnich 17 lat i uważam, że jej zaangażowanie znacznie przyspieszyło w tym okresie rozwój naszego biznesu, szczególnie w Polsce - powiedział Dominic Grainger, CEO GroupM EMEA.

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.