Sieć Douglas wdraża nową strategię

Sieć rozpoczyna realizację kampanii "Forward beauty" - zaprezentowała nowy wizerunek w 17 krajach Europy i w sumie zainwestuje kilkadziesiąt milionów euro.

Sieć perfumerii Douglas zaprezentowała nowy wizerunek w 17 krajach Europy. Kluczowe elementy najnowszej strategii to nowe logo, nowa misja firmy i nowa koncepcja komunikacji wizualnej. Celem działań jest unowocześnienie marki, a także umocnienie pozycji Douglasa na rynku poprzez podniesienie standardów.

Od teraz perfumerie stacjonarne oraz sklep internetowy mają zyskać nowy wizerunek. Do końca 2019 r. ponad 2 tysiące perfumerii Douglas w Europie otrzyma nowe logo i odmieniony wystrój.

Nowe logo, zaprojektowane przez Peter Schmidt Group w Hamburgu, ma łączyć tradycyjne wpływy i nowoczesną estetykę. Specjalnie dla sieci Douglas fotograf Peter Lindbergh zaprosił do współpracy międzynarodowe topmodelki i modeli: Carę Delevigne, Amber Vallettę, Alexę Chung, Lineisy Montero czy Jona Kortajarena.

Douglas ma ponad 2,5 tys. perfumerii i szybko rozwijające się sklepy internetowe w 19 krajach Europy. W roku obrotowym 2016/17 firma osiągnęła sprzedaż na poziomie 2,8 mld euro. Douglas ma w ofercie ok. 35 tys. produktów perfumeryjnych, kosmetycznych oraz do pielęgnacji skóry.

Katarzyna Woźniak 381 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.