Startuje nowa kampania CCC Youngsters

Autorem kampanii jest agencja 2012.

Marka CCC rozpoczyna jesienną kampanię CCC Youngsters. Kampania wpisuje się w platformę "Go for more" i opowiada historię grupy młodych przyjaciół, których oprócz mody łączy wspólna pasja: muzyka. Jest to kolejna po wiosennej odsłona działań reklamowych marki, skierowana do młodzieży, w której promowane są marki obuwia sportowego Puma i Reebok oraz marki własne CCC. Kampania  będzie prowadzona na 5 rynkach równocześnie, w Polsce, Czechach, Rumunii oraz na Słowacji i Węgrzech. W Polsce obejmie działania w telewizji, kinie, prasie, internecie i social mediach. Ważnym miejscem komunikacji z klientami ma być również sklep, gdzie pojawią się materiały POS, lightboksy, witryny, blendy oraz nowoczesne nośniki digital signage.

Autorem kreacji jest agencja 2012, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe MediaHub, social media realizuje H2O Creative, a produkcję filmu wykonało Lemon Film Studio. Reżyserem filmu jest Antoni Nykowski, a sesję fotograficzną zrealizował Łukasz Ziętek. 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.