5. edycja zawodów Red Bull 111 MegaWatt

Media planuje i kupuje Havas Media na potrzeby promocji akcji Red Bull MegaWatt.

Na początku września odbędzie się 5. edycja zawodów Red Bull 111 MegaWatt. W ramach promocji wydarzenia marka napoju energetycznego rozpoczęła promocję konsumencką, do której media zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

Red Bull 111 MegaWatt to dwudniowe zawody motocyklowego enduro, w których rywalizują amatorzy i elita dyscypliny, w sumie ponad 1000 uczestników. Impreza odbywa się terenie Kopalni PGE w Bełchatowie. Oprócz głównego wyścigu dla uczestników i kibiców szykowane są dodatkowe atrakcje.

Do 26 sierpnia 2018 r. w sieci sklepów Biedronka trwa promocja konsumencka, w ramach której można wygrać 111 nagród tygodniowo. Kampania opiera się na działaniach online, uwzględnia obecność na serwisach ogólnopolskich oraz regionalnych, a także w social mediach. Działania wykorzystujące mobile są dopasowane do lokalizacji użytkowników. Komunikacja digitalowa wsparta jest obecnością na nośnikach OOH. Za zakup mediów odpowiada Havas Media, za przygotowanie materiałów kreatywnych agencja Bimers. Za kreację akcji odpowiada agencja Aorta Event.

Katarzyna Woźniak 381 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.