Wrześniowy "Women's Health" z akcją "Naga prawda o kobietach"
Projekt wspiera kampania reklamowa.
Podobnie jak rok temu akcji „Naga prawda o kobietach” towarzyszy międzynarodowe badanie przeprowadzane przez "Women’s Health" wśród kobiet na wszystkich kontynentach. 32 proc. biorących udział w badaniu czuje się szczęśliwa w swoim ciele. Większość badanych przyznaje, że ich poziom samoakceptacji wzrósł od ubiegłego roku głównie dzięki zmianie trybu życia na zdrowszy. 63 proc. z nich uważa, że obraz własnego ciała ma bardzo duży wpływ na samopoczucie. 86 proc. wierzy, że ma wpływ na zmianę sprawności i wyglądu własnego ciała.
Ambasadorkami tegorocznej akcji w Polsce są kobiety, które w większości przeszły długą drogę od braku pewności siebie do akceptacji własnego ciała i odkrycia drzemiącej w nich siły. Wszystkie ambasadorki akcji zgodziły się pozować nago przed obiektywem Dominiki Cudy, inicjatorki projektu "Fake off! I am perfect" – kampanii społecznej, której celem jest pokazanie, czym jest normalność i samoakceptacja.
Projekt "Naga prawda o kobietach" będzie wsparty kampanią reklamową w prasie, internecie i mediach społecznościowych. Elementem kampanii będą hashtagi: #WHStrong, #WHJestemsilna oraz #Fakeoff
Magazyn "Women’s Health" jest wydawany przez Motor-Presse Polska. Średnia sprzedaż pisma w okresie styczeń-maj 2018 wyniosła 40 150 egzemplarzy (źródło: ZKDP I-V 2018, średnie rozpowszechnianie wydań drukowanych).