Grześki startują z nową promocją

Akcja "Grześki & paczka Jazda do szkoły" potrwa do połowy września.

Marka wafelków Grześki z portfolio firmy Colian wystartowała z nową promocją adresowaną głównie do młodych konsumentów wracających po wakacjach do szkoły. Akcja "Grześki & paczka Jazda do szkoły" potrwa do połowy września.

Działania realizowane są w punktach sprzedaży we wszystkich kanałach dystrybucji. Promocja marki uzyskała również wsparcie w mediach – 30-sekundowe spoty telewizyjne oraz kampania w największych stacjach radiowych. W ramach działań komunikacyjnych zaplanowano także aktywności w social mediach i kinach. 

Promocją objęto wszystkie warianty Grześków, wafle Familijne 2Go multipack 4+1, Familijne 2Go 20 g +50 proc. oraz batony Jeżyki 30 g classic i kokos.

Za projekt graficzny i koncepcję kreatywną akcji w sklepach odpowiada First Line Polska. Koncept kreatywny spotu opracowała agencja Just. Zakup mediów powierzono Initiative oraz Pure Play.

Katarzyna Woźniak 417 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.