Joanna Krupa z Kubą Wojewódzkim będą reklamować nową ofertę grupową Playa

Fioletowy operator umożliwi tańsze łączenie ofert komórkowych w grupach nawet do 10 osób.

P4, operator sieci komórkowej Play, wprowadza nową ofertę o nazwie Play Pokolenia. To oferta typu multi-SIM, czyli pozwalająca łączyć w ramach jednego rachunku abonamenty więcej niż jednego numeru komórkowego. Do tej pory w ramach oferty Play Rodzina operator pozwalał łączyć maksymalnie do 8 kart SIM. Teraz, w ramach oferty Pokolenia, można będzie zgrupować w ten sposób od 4 do 10 kart. Zachętą ma być cena – od 20 zł/os. miesięcznie za nielimitowane rozmowy, wiadomości i pakiet 5 GB danych na każdą kartę. Jako pierwszy na rynku Play wprowadza nowe rozwiązanie tworzenia grup – każda osoba w grupie może podpisać własną umowę i regulować swoje rachunki indywidualnie, a i tak korzysta ze zniżek (aby dołączyć do grupy jej nowy uczestnik musi podać krótki kod identyfikujący ją przy podpisywaniu własnej umowy). Na skompletowanie grupy jest aż 6 miesięcy, a do tego czasu opłata będzie naliczana jedynie za aktywne numery.

Nową ofertę Play będzie reklamował intensywną kampanią w mediach, w której wystąpią: popularna modelka Joanna Krupa oraz prezenter telewizyjny Kuba Wojewódzki. Kampanie reklamowe dla Playa przygotowują: agencja reklamowa Grandes Kochonos, działania digital – agencja Plej oraz dom mediowy MediaCom Warszawa.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.