Wedel wchodzi w kategorię zdrowych przekąsek
Na rynek trafiają batony Tak Prosto.
W ramach linii stworzono pięć różnych batonów. Konsumenci mogą wybierać między wariantami sezam ze słonecznikiem i miodem oraz z dynią i miodem, a dla amatorów gorzkiej wedlowskiej czekolady przygotowano trzy opcje smakowe: gorzka czekolada z orzechami i kulkami zbożowymi z 56 proc. w kakao w czekoladzie, Gorzka czekolada z żurawiną i quinoą z 56 proc. kakao w czekoladzie oraz Gorzka czekolada ze śliwką i musli z 80-proc. kakao w czekoladzie.
Linia batonów Tak Prosto ma być odpowiedzią na trend żywności funkcjonalnej i propozycją dla osób, które w nie chcą rezygnować ze zdrowia i smaku. Dzięki tekstom umieszczonym na etykiecie konsumenci poznają również funkcje prozdrowotne pełnione przez dany składnik, np. magnez przyczynia się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia. Na opakowaniach znajduje się też informacja o wielkości porcji produktu, która ma dawać efekt, o którym mówi oświadczenie. Sugerowana cena detaliczna za batonik to 2,99 zł.
Wprowadzenie batonów Tak Prosto na rynek wspierają działania w internecie i social mediach. Za kreację kampanii digital odpowiada agencja Geometry Global, a za obsługę PR i działania z influencerami odpowiedzialna jest agencja Walk PR. Batony Tak Prosto nie będą wpierane kampanią telewizyjną i nie będą promowane formatem kreatywnym z chłopcem na Zebrze.

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.