Harry Potter w kampanii sieci House

Marka odzieży z portfolio LPP wprowadziła na rynek kolekcję inspirowaną książką J. K. Rowling i wspiera launch kampanią.

Z okazji zbliżającego się roku szkolnego marka House (LPP) rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię promującą kolekcję odzieżową Harry Potter. T-shirty, bluzy i akcesoria mają zaspokoić gusta fanów serii książkowej i filmowej. 

Zdjęcia do lookbooka i film promujący kolekcję był nagrywany we wnętrzach zamku Czocha. W mediach społecznościowych ogłoszony został konkurs z nagrodami w postaci gadżetów licencyjnych Harry Potter. Ukazały się także całostronicowe reklamy w magazynach "Cosmopolitan", "Joy" oraz "Tube News". Elementem kampanii jest wysyłka kreatywna ubrań z kolekcji i gadżetów licencyjnych do znanych influencerów.

Kampania jest współorganizowana przez ELC Polska i współfinansowana przez Warner Bros.

Katarzyna Woźniak 585 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.