Rafał Knap dołączył do 180heartbeats + Jung v. Matt

Obejmuje stanowisko digital transformation directora.

Rafał Knap jako digital transformation director dołączył do agencji 180heartbeats + Jung v. Matt. Powierzono mu zadanie poszerzenia kompetencji agencji w zakresie cyfrowej transformacji marek. Do jego obowiązków należy także zmodernizowanie procesów biznesowych, tak by potrzeby każdego klienta były oceniane indywidualnie, a zespół wypracował dostosowane rozwiązania, rozwijanie współpracy z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych na polskim rynku. Jednocześnie będzie ściśle współpracować z Szymonem Gregorczykiem, technology directorem i szefem Tech i Lab, który odpowiada za współpracę z agencjami w grupie Jung v. Matt, innowacje i rozwój IT.

Knap pracuje w branży od 16 lat. Zaczynał w Grupie McCann Erickson Polska, potem był jednym z założycieli i partnerem zarządzającym software house LibraLogic Sobieski, Knap oraz agencji z obszaru komunikacji cyfrowej – 24/7Digital. Pracował także jako dyrektor zarządzający Concept Interactive i head of digital AdComms Media & Marketing Group, gdzie m.in. odpowiadał za tworzenie i realizację strategii komunikacji cyfrowej, a także nadzór nad zespołem i raportowanie projektów z zakresu digital, mobile, interactive, SEO/SEM, content marketingu i mediów społecznościowych. Realizował projekty dla takich marek, jak: McDonald’s Polska, Lexus, Affidea Polska, E.Wedel, Mercedes-Benz Trucks Polska.

Maciej Florek 2036 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.