Chillizet.pl w nowej odsłonie graficznej

Serwis skupi się na tematyce lifestyle'owo-kulturalnej.

Serwis internetowy Chillizet.pl, należący do Grupy Eurozet, ma nowy layout i projekt funkcjonalny. Zmieniła się również strategia contentowa. Serwis skupi się obecnie na tematyce lifestyle'owo-kulturalnej.
Wśród prezentowanych treści użytkownicy znajdą eksperckie informacje i porady ze świata, mody, urody, stylu życia i zdrowia. Wydawca zapowiada, że nie zabraknie tematów społeczno-kulturalnych, a także najważniejszych newsów dotyczących wydarzeń kulturalnych i showbiznesowych.

Ważnym elementem nowego serwisu jest sekcja "Radio". Wyeksponowany player Chillizet ma ułatwić użytkownikom słuchanie stacji online.

Do końca roku wydawca zamierza przekroczyć liczbę 2 mln realnych użytkowników, choć jeszcze na jego początku było ich poniżej 300 tys.

Serwis zaprojektowany został zgodnie z filozofią mobile first w technologii Responsive Web Design. Wraz ze startem nowego serwisu Chillizet.pl uruchomiona została aplikacja mobilna Chillizet w zmienionym layoucie. Jest dostępna do pobrania w sklepach Google Play oraz AppStore.

Za przygotowanie, projekt graficzny i wdrożenie nowej strony Chillzet.pl odpowiedzialny był zespół online Grupy  Eurozet. Od marca br. wydawcą serwisu jest Marta Wilczkowska, wcześniej związana z wydawnictwem Edipresse. Zmienił się również skład zespołu redakcyjnego odpowiedzialnego za rozwój serwisu w zakresie contentu.

W lipcu br. serwis Chillizet.pl liczył 872 tys. realnych użytkowników i notował 2,86 mln odsłon (dane Gemius/PBI za lipiec 2018).

Katarzyna Woźniak 366 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.