National Geographic wspiera kampanią "Wyprawę na dno"

Kampania promocyjna obejmie wszystkie media oraz szereg działań niestandardowych.

National Geographic rozpoczął ogólnopolską kampanię promującą serial dokumentalny "Wyprawa na dno”.

Nowy serial zabiera widzów w podróż na dno oceanów, mórz i jezior, by pokazać wraki, zatopione skarby, miasta, zaskakujące formacje  geologiczne przy użyciu najnowszych technologii. Działania promocyjne obejmują wszystkie media oraz działania niestandardowe. Premiera serii odbędzie się 26 sierpnia o godz. 21.

Wspierają ją intensywne działania marketingowe, m.in. kampania spotowa w wybranych stacjach oraz na wybranych kanałach z portfolio Fox Networks Group Poland. Promocja obejmuje również kampanię outdoorową na terenie Warszawy wykorzystującą nowe interaktywne nośniki citylight, kampanię display w największych portalach, serwisach VoD, witrynach o tematyce filmowo-telewizyjnej i serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram) oraz reklamę w wybranych magazynach i tygodnikach telewizyjnych. Dodatkową formą promocji serii "Wyprawa na dno” są spoty emitowane w największych stacjach radiowych.

W ramach działań niestandardowych National Geographic nawiązał współpracę z TOP10Wszystkiego, który opublikował na swoim kanale na YouTube materiał filmowy poświęcony "Wyprawie na dno”. W ciągu dwóch dni "10 Tajemniczych wraków spoczywających na dnie” obejrzano ponad 177 tys. razy – przekonuje biuro prasowe stacji. Kolejnym działaniem niestandardowym była akcja ambientowa na jednym z najpopularniejszych basenów w stolicy, czyli Warszawiance. Dno jednego ze zbiorników zostało wyklejone tak, by imitowało zatopiony wrak statku.

Za kreację odpowiedzialny jest dział marketingu Fox Networks Group Poland. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. Działania PR wspiera agencja NBS Communications.

Katarzyna Woźniak 366 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.