National Geographic wspiera kampanią "Wyprawę na dno"
Kampania promocyjna obejmie wszystkie media oraz szereg działań niestandardowych.
Nowy serial zabiera widzów w podróż na dno oceanów, mórz i jezior, by pokazać wraki, zatopione skarby, miasta, zaskakujące formacje geologiczne przy użyciu najnowszych technologii. Działania promocyjne obejmują wszystkie media oraz działania niestandardowe. Premiera serii odbędzie się 26 sierpnia o godz. 21.
Wspierają ją intensywne działania marketingowe, m.in. kampania spotowa w wybranych stacjach oraz na wybranych kanałach z portfolio Fox Networks Group Poland. Promocja obejmuje również kampanię outdoorową na terenie Warszawy wykorzystującą nowe interaktywne nośniki citylight, kampanię display w największych portalach, serwisach VoD, witrynach o tematyce filmowo-telewizyjnej i serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram) oraz reklamę w wybranych magazynach i tygodnikach telewizyjnych. Dodatkową formą promocji serii "Wyprawa na dno” są spoty emitowane w największych stacjach radiowych.
W ramach działań niestandardowych National Geographic nawiązał współpracę z TOP10Wszystkiego, który opublikował na swoim kanale na YouTube materiał filmowy poświęcony "Wyprawie na dno”. W ciągu dwóch dni "10 Tajemniczych wraków spoczywających na dnie” obejrzano ponad 177 tys. razy – przekonuje biuro prasowe stacji. Kolejnym działaniem niestandardowym była akcja ambientowa na jednym z najpopularniejszych basenów w stolicy, czyli Warszawiance. Dno jednego ze zbiorników zostało wyklejone tak, by imitowało zatopiony wrak statku.
Za kreację odpowiedzialny jest dział marketingu Fox Networks Group Poland. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. Działania PR wspiera agencja NBS Communications.

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.