Julia Wieniawa bohaterką nowej kampanii Deichmanna [wideo]

Za koncept i realizację kampanii 360 odpowiadają agencje LiquidThread i Starcom.

Rozpoczęła się nowa kampania sieci sklepów obuwniczych Deichmannn. Buty z jesiennej kolekcji promuje też nowa ambasadorka marki – Julia Wieniawa.

Ogólnopolska kampania reklamowa obejmuje telewizję, kino, digital, social media, outdoor oraz materiały POS na terenie sklepów Deichmann.

Za pomysł kreatywny i realizację odpowiada agencja contentowo-digitalowa LiquidThread (Publicis Media). Spot wyprodukowało Tango Production, a jego reżyserem jest Florian Malak. Autorką sesji zdjęciowej jest Zuza Krajewska. Strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów zajmuje się Starcom (Publicis Media).

Maciej Florek 2046 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.