Allegro oferuje dostawy za 49 zł na rok

Projekt przygotowano we współpracy z InPostem, Ruchem, Pocztą Polską, Żabką i Orlenem. Rusza kampania w mediach.

Allegro.pl, największa w kraju platforma handlu elektronicznego, oferuje dostawy z odbiorem w punkcie za 49 zł rocznie (365 dostaw). Za 39 zł można kupić 180 dostaw. Wartość zakupu musi jednak przekroczyć 40 zł. Towary zakupione na Allegro trzeba odebrać w puntach: paczkomaty InPost, kioski Ruchu, placówki Poczty Polskiej, sklepy Żabka i Fresh Market oraz stacje Orlenu (razem to ok. 1,5 tys. punktów w kraju, do końca br. ma być ponad 2 tys.).

Usługa Allegro Smart będzie reklamowana poprzez kampanię w internecie i w mediach tradycyjnych (telewizja, prasa, radio, OOH). Kreacje reklam dla Allegro tworzy agencja reklamowa Bardzo, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Starcom.

Allegro podaje, że za jego pośrednictwem handluje 125 tys. firm i osób prowadzących działalność gospodarczą. Nie podaje wartości swojego obrotu ani przychodów. Platforma ma 21 mln zarejestrowanych użytkowników, dziennie sprzedaje ponad 1,1 mln produktów. Podaje, że w ub.r. w przypadku 20 proc. zakupów kupujący wybrali odbiór w punkcie lub paczkomacie. To o 40 proc. więcej niż w 2016 r. 

Maciej Burlikowski 1111 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.