18 nominacji dla polskich agencji w konkursie Google Premier Partner Awards 2018

W regionie EMEA z polskich agencji najwięcej, po trzy, mają Sales Tube i They.pl.

18 nominacji przyznano polskim agencjom w finale konkursu Google Premier Partner Awards 2018 w regionie EMEA. Najwięcej nominacji, po trzy, mają Sales Tube i They.pl. Po dwie zdobyły Bluerank i Verseo. Pojedyncze nominacje uzyskały agencje: IProspect, Up & More, Semahead, Mindshare, Deva Group, NetArch, PromoTraffic i Smart You.

Agencje walczą o nagrody w sześciu kategoriach: search innvation, mobile innovation, display innovation, video innovation, shopping innovation i growing business online.

Maciej Florek 2066 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.