IKEA o relacjach w domu

Wystartowała nowa kampania promująca katalog szwedzkiej sieci meblowej.

Jak informowaliśmy, IKEA wprowadza na rynek nowy katalog. Teraz startuje kampania wspierająca launch katalogu i stawia na komunikat o domowych relacjach.

Kampania komunikująca nowe wydanie Katalogu IKEA 2019 jest pierwszą w odświeżonej odsłonie platformy "Niech żyje dom”. Tegoroczna edycja katalogu pokazuje aranżacje całych domów, podzielonych ze względu na styl życia ich domowników, nie skupiając się już na modułowych i pojedynczych rozwiązaniach.

Spot promujący nowy Katalog IKEA 2019 to historia pokazująca, że prawdziwe życie to także drobne domowe niesnaski, nieporozumienia i chwilowe rozejmy. Bohaterkami są matka i dorastająca córka, pomiędzy którymi panują zmienne relacje. 

Kluczową częścią komunikacji jest spot reklamowy, którego dłuższa wersja dostępna jest online. Część produktowa wspierana jest przez oddzielny materiał promujący produkty w ramach Nowych Niższych Cen. Kampania komunikująca katalog ruszyła 20 sierpnia, działania wizerunkowe tydzień później. Obejmą one kanały tradycyjne (TVC, kino, OOH), digital (w tym także współpracę z influencerami) oraz sklepy marki na terenie Polski.

Za reżyserię spotu odpowiada Tadeusz Śliwa, autorem muzyki jest Mikołaj Stroiński. Za postprodukcję odpowiada Lunapark Motion Arts Collective. Za kreację, strategię i koncept kreatywny kampanii (w tym produkcję spotów do TV i kina, OOH) odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS. Kampanię w internecie i digitalu z dedykowanym kontentem przygotowała agencja VML Poland. Aktywacje z influencerami prowadzone są przez Hash.fm, a za komunikację PR odpowiada Garden of Words. Zakup mediów do kampanii koordynuje w całości dom mediowy Wavemaker.

Katarzyna Woźniak 430 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.