GoldenSubmarine świętuje 20-lecie z marką Monte

Rusza jubileuszowa kampania reklamowa.

Z okazji 20. urodzin marki Monte (Zott) przeprowadzi specjalną kampanię obejmującą aktywności zarówno online, jak i w offline pod hasłem "20 lat Montęło!". Na poświęconej kampanii stronie internetowej będzie można stworzyć postać ze swoim zdjęciem załadowanym do serwisu. Wygląd postaci można skomponować z różnorodnych komponentów. Użytkownik wybiera również miejsce w wirtualnej przestrzeni, w której chce bawić się podczas urodzinowego party, do której przypisana jest konkretna muzyka. Film będzie można udostępniać w social mediach. Projektowi towarzyszy konkurs.

Działania na konkursowej platformie online będą uzupełnione o komunikację w kanałach digital oraz w mediach społecznościowych.

Koncepcję kampanii przygotowała agencja GoldenSubmarine, która również zrealizuje całość zaplanowanych działań. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Maciej Florek 2077 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.