Milka zachęca do życzliwości na drodze
Marka Mondeleza wraca do komunikatu o wartości bycia delikatnym - tym razem zaleca życzliwość na drodze.
Na potrzeby realizacji kampanii marka Milka zainicjowała przeprowadzenie badań, za które odpowiadał zespół ekspertów z dziedziny psychologii Uniwersytetu SWPS. Potwierdziły one, że przełom sierpnia i września to okres, w którym dochodzi do większej liczby wypadków drogowych. Ludzie zaś okazują sobie wtedy zdecydowanie mniej życzliwości, a także zauważają ogólne pogorszenie atmosfery podczas podróżowania do pracy czy szkoły.
W kampanię zaangażował się także Robert Chilimończyk – kierowca warszawskiego autobusu znany jako Wesoły Kierowca, który zasłynął dzięki codziennemu rozbawianiu warszawiaków i zachęcaniu ich do wzajemnej życzliwości.
We wrześniu pod hasłem "Kieruj się delikatnością” będzie zachęcać do empatii i serdeczności na drodze oraz w komunikacji miejskiej. Działania będą prowadzone z wykorzystaniem nośników OOH, m.in. billboardów i citylightów, ale też nośników na wiatach autobusowych i tramwajowych oraz na ekranach w komunikacji miejskiej.
Oprócz plakatów powstały również inne materiały promocyjne, takie jak krótkie spoty, które będą emitowane w internecie oraz na nośnikach w środkach komunikacji miejskiej. Kampania będzie miała również silne wsparcie sprzedażowe. Za strategię kampanii odpowiada agencja AdValue, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat. Kreacje przygotowała agencja Liquid Thread. Obsługę social media powierzono Sarigato, zaś działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.