Marka Greenpoint startuje z kampanią
Sieć odzieżowa realizuje działania promocyjne.
Marka zyskała nowe pozycjonowanie. Claim “komfortowa kobiecość” ma uosabiać najważniejszą ideę Greenpoint – aby projektować codzienną dla kobiet zgodnie z ich naturą.
VanLeif odpowiada za koncepcję i realizację kampanii we wszystkich kanałach komunikacji – TV, digital, social media, in store. Zdjęcia do kampanii wykonał Marcin Kempski z I Like Photo. Filmy wyprodukował dom produkcyjny MillionEyes. Większość mediów marketer kupuje samodzielnie, w obszarze mediów telewizyjnych jest wspierany przez MTR Media, a w digitalu –Performance Media.

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.