"Nie ma jak w sieci" - nowy format reklamowy Netii

Realizacja: Scholz & Friends Warszawa.

Netia, stacjonarny operator telekomunikacyjny, nad którym kontrolę przejęła niedawno grupa Cyfrowego Polsatu, ma nowy format reklamowy. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek, z głosem Czesława Mozila.

– Jeszcze silniejszą pozycję Netii na rynku chcemy oprzeć na modernizowanej do standardu światłowodowego najwyższej jakości sieci oraz sile Grupy Cyfrowy Polsat, m.in. oferując jeszcze bogatszą ofertę programową i wykorzystując dostęp do rozbudowanej sieci sprzedaży – dodał Tomasz Dakowski, dyrektor generalny obszaru B2C w Netii.

Pierwsza odsłona reklam Netii w nowym formacie promuje ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Kampania, która obejmuje główne stacje telewizyjne, outdoor, serwisy VoD oraz różnego typu serwisy internetowe, potrwa do początku października br.

Koncepcja kreatywna nowego formatu reklamowego została opracowana i zrealizowana przez agencję Scholz & Friends Warszawa. Spot wyprodukował dom produkcyjny TFP. Za zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe: Mediacom i Vizeum. 

W sieci pojawiły się głosy wskazujące na podobieństwo nowego formatu Netii do bohatera animowanych filmów na youtube'owym kanale Lucas The Spider (działa od 2007 r., ma ponad 134 mln wyświetleń).

Maciej Burlikowski 1035 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.