Dawid Podsiadło jedną z twarzy Red Bulla

To pierwszy w historii polski muzyk, który znalazł się na puszcze tego napoju.

Muzyk, kompozytor i wokalista Dawid Podsiadło został głównym bohaterem gry mobilnej, którą na rynek wprowadziła marka napoju energetycznego Red Bull. Gracze z najlepszymi wynikami co tydzień wygrywają bilety na koncert Dawida Podsiadły, na który wstęp będzie możliwy jedynie w ten sposób. Całą akcję wspiera limitowana seria Red Bulla, sygnowana wizerunkiem muzyka.

Jest on pierwszym polskim bohaterem, który pojawił się na puszce, i tym samym znalazł się w gronie postaci świata muzyki razem z m.in. Gorillaz, Disclousure czy Buraka Som Sistema, które mogą pochwalić się dedykowaną edycją Red Bulla. Z okazji premiery gry ukazał się również klip.

Gra stylistyką nawiązuje do gier z lat 80. i 90., takich jak "Super Mario Bros" czy "Contra". "Dawid Podsiadło Gra” jest dostępna do bezpłatnego pobrania w sklepach App Store i Google Play. Oprócz możliwości wcielenia się w muzyka wygrać można nagrody związane z artystą. Co tydzień, do 9 grudnia, dziesięć osób z najlepszymi wynikami nagradzanych jest podwójnymi zaproszeniami na specjalny koncert, który odbędzie się 20 grudnia w Warszawie na scenie Teatru Narodowego.

Wydarzenie będzie wyjątkowe również ze względu na oprawę wizualną i repertuar, którego część, według zapowiedzi samego Dawida, będzie przygotowana tylko na tę okazję. Ponieważ wszystkie pozostałe koncerty artysty w tym roku odbywają się w halach widowiskowych z udziałem wielotysięcznej publiczności, koncert w Teatrze Narodowym będzie jedyną okazją do spotkania się z artystą w kameralnej przestrzeni. Dziesięć kolejnych osób z rankingu najlepszych wyników otrzyma najnowszą płytę artysty z jego autografem. Pod zawleczkami puszek znajdują się również specjalne kody, dzięki którym można uzyskać dodatkowy dostęp do nagród – utworów Dawida Podsiadły lub dodatkowych udogodnień w grze, które pomogą uzyskać lepszy wynik w walce o nagrody główne.

Gra, stworzona przez Red Bulla we współpracy z Dawidem, oraz puszki z wizerunkiem wokalisty mają być celebracją jego powrotu na scenę po półtorarocznej przerwie.

Za scenariusz do gry odpowiedzialny jest team reżyserski Bujas/Kosz oraz Dawid Podsiadło. Developmentem gry zajęło się Sigur Studio. Aranżację muzyki Dawida Podsiadło do gry opracował Marcin Kleiber. Za komunikację PR projektu odpowiada Red Bull, a za zakup mediów w digitalu – Havas Media.

Klip promujący grę został wyprodukowany przez Papaya Films, a reżyserem jest Daniel Jaroszek.

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.