"I can boogie" - startuje jesienna kampania Reserved
Bohaterkami kampanii zostały aktorka Joanna Kulig i francuska influencerka Jeanne Damas.
Kampania utrzymana jest w klimacie retro. Pierwsza odsłona zatytułowana „The Show” to wspomnienie lat 70. i wielkiej estrady – San Remo i Eurowizji.
Na ekranie bohaterkom towarzyszy grupa profesjonalnych tancerzy wykonujących elementy tańca boogie-woogie. Choreografię przygotował Richard Jackson, współpracujący z Lady Gagą.
– W naszej kampanii zwrot „Yes Sir, I can boogie” nabiera nowego znaczenia. Zachęcamy w niej wszystkie kobiety do klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów Marilyn Monroe. Czasów, w których kobieta była kobietą, nosiła spódniczki, miała biust i talię – mówi Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.
Kolejne elementy kampanii pojawią się w najbliższym czasie. Druga odsłona przedstawiona zostanie 18 września. Produkcją reklamy zajęła się Warsaw Creatives.
Komentarze
Artykuły powiązane