Nagroda dla agencji Opus B za koncept Slow

Opus B Brand Design z brązową statuetką na Pentawards 2018.

Opus B Brand Design został laureatem jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w dziedzinie projektowania opakowań – Pentawards. Agencja zdobyła brązową statuetkę za koncept antyenergetyka Slow.

Nagrody Pentawards przyznawane są od 2007 r. W konkursie biorą udział agencje brand design, studia projektowe, producenci oraz indywidualni designerzy z całego świata.

Tegoroczna, 12. edycja, zgromadziła ponad dwa tysiące zgłoszeń nadesłanych z pięciu kontynentów. Biuro prasowe agencji zwraca uwagę, że w 12-letniej historii konkursu Pentawards agencja zdobyła aż cztery nagrody i jest najbardziej utytułowaną polską agencją brand design w historii tego konkursu.

Slow to koncept wyciszającego napoju, antyenergetyka. Zamysłem autorów było stworzenie opakowania, które będzie skłaniało konsumentów do nowego rytuału spożywania produktu. To nie sam napój i jego receptura miały spowalniać użytkownika, ale opakowanie, które stworzyło pretekst do poświęcenia chwili na odpoczynek. Projekt szklanej butelki o wąskiej szyjce zapewnił powolne dozowanie płynu do naczynia. 

Katarzyna Woźniak 540 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.