UPC z gigakampanią [wideo]

Internet o przepustowości do 1 GB/sek. dostępny na razie w Warszawie.

UPC Polska, największy w kraju operator telewizji kablowej, rozpoczyna kampanię reklamującą najszybszy na rynku internet, o przepustowości do 1GB/sek. jest on dostępny na razie tylko w Warszawie, ale operator zapowiada sukcesywne rozszerzanie dostępności.

UPC "ściga" się z Orange Polska, które też niedawno ogłosiło podniesienie przepustowości światłowodowego internetu z 600 Mb/s do 1 GB/s.

Kampania UPC będzie prowadzona w telewizji, internecie, radiu, OOH i BTL. Operator współpracuje m.in. z influencerami. Potrwa do przyszłego miesiąca.

Główną linię kreatywną opracowała agencja Opus B, a kreacje na wybrane nośniki – agencja Golden Submarine. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

UPC Polska obsługuje 1,43 mln klientów, w tym 1,2 mln odbiorców telewizji, 1,15 mln użytkowników internetu.

Maciej Burlikowski 1035 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.