Cinema City z akcją rodzinną realizowaną we współpracy z Ferrero

Startuje program Family Karta.

Kinder Niespodzianka, jedna z wiodących marek z portfolio firmy Ferrero, została partnerem uruchamianego przez Cinema City we współpracy z New Age Media (NAM), programu Family Karta. W ramach programu dorośli posiadacze kart Unlimited, po wcześniejszym zgłoszeniu swojego uczestnictwa, otrzymają 6 bezpłatnych biletów do kina dla swoich podopiecznych oraz będą mogli skorzystać ze zniżek w sklepach kinowych Cinema City. 

Program Family Karta wystartował 7 września. Mogą w nim wziąć bezpłatny udział nowi użytkownicy kart Unlimited. Cinema City Unlimited to program abonamentowy oferujący możliwość oglądania nielimitowanej liczby filmów na dużym ekranie, w 34 kinach Cinema City, w 19 miastach w Polsce. Uczestnicy programu mogą korzystać z oferty kina bez limitów, zyskują również dodatkowe benefity: zniżki w barach i kawiarniach Cinema City, specjalne pokazy przedpremierowe.

Family Karta będzie promowana poprzez kampanię na ekranach kin, komunikację online oraz działania off-screen. Za przygotowanie kampanii promującej program odpowiada dom mediowy Vizeum oraz agencja Open Gate, natomiast za kreacje graficzne – agencja Coctail Creative.           

Katarzyna Woźniak 366 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.