Pracuj.pl rusza z największą kampanią w historii marki [wideo]

Kreację przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa.

Wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, ma to być największa akcja promocyjna w historii marki. Na kampanię składają się cztery spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Kampania potrwa do końca listopada.

Autorem koncepcji i kreacji kampanii reklamowej Pracuj.pl jest agencja Scholz & Friends Warszawa, zaś autorem claimu "Sprawdź, czy nie szukasz" agencja Brain. Spoty wyreżyserował Łukasz Jaworski, a za ich produkcję odpowiada dom produkcyjny Prime Time. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy K2 Media. Działania performance prowadzone są przez dział promocji online Pracuj.pl.

Maciej Florek 1979 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.