Chapter1 autorem nowej kampanii promującej limitowaną kolekcję lakierów hybrydowych MylaQ Atomówki

Ruszyła kampania promująca najnowszą kolekcji MylaQ x Atomówki, przygotowana przez agencję Chapter1.

Inspiracją do powstania najnowszej kolekcji lakierów hybrydowych MylaQ, stworzonej we współpracy z Cartoon Network stały się bohaterki uwielbianej przez pokolenia kreskówki „Atomówki”. Walczące ze złem Bójka, Bajka i Brawurka to symbol dziewczęcej siły, pewności siebie i odwagi. Pod hasłem „Get more powerpuff” najnowsza kampania zachęca młode dziewczyny do odkrywania w sobie „atomowej” mocy i sięgania w życiu po więcej, co stanowi rozwinięcie głównej idei marki „Girls just want more”.

Wśród wchodzących w skład kolekcji produktów do manicure hybrydowego znalazły się m.in. lakiery w kolorach nawiązujących do Atomówek, pachnące oliwki do skórek, zdobienia do paznokci i pilniki. Kampania obejmuje m.in. działania digital, Social Media, współpracę z influencerami oraz akcję promocyjną, w której konsumentki mają możliwość zdobycia limitowanych plecaków z Atomówkami.

Za przygotowanie strategii komunikacji, koncepcji kreatywnej i realizację kampanii odpowiada agencja Chapter1, zajmująca się całościową obsługą marki MylaQ. Działania z zakresu public relations i współpracę z influencerami prowadzi agencja Q&A Communications.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.